SZKOLENIA I COACHING

Doskonalenie umiejętności i kompetencji pracowników to jeden z kluczowych czynników decydujących o sukcesie firmy czy instytucji. Dlatego szczególnie istotne jest, aby każda forma doskonalenia była ściśle dopasowana do potrzeb i możliwości grupy docelowej oraz by w maksymalnie szerokim stopniu miała charakter praktyczny.

Firma NADIS Doradztwo i Szkolenia umożliwia udział w szkoleniach zamkniętych i otwartych oraz organizację coachingu dla pojedynczych osób lub małych grup.
Szkolenia prowadzone są w zespołach do 15 osób i mają charakter warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy nowe techniki i zagadnienia mają okazję przećwiczyć w zadaniach i symulacjach, otrzymując wnikliwą indywidualną informację zwrotną od trenera.

Realizacja i przebieg szkolenia zamkniętego

Każdy projekt szkoleniowy prowadzony jest w ścisłej współpracy z Klientem, który zainteresowany jest doskonaleniem kompetencji w swojej firmie. W oparciu o autorskie metody prowadzona jest wieloaspektowa diagnoza przedszkoleniowa, dzięki której możliwe jest przygotowanie materiałów szkoleniowych, dopasowanych do potrzeb i specyfiki Klienta. Ćwiczenia i symulacje, przeprowadzane w trakcie szkolenia, przygotowywane są w oparciu o przykładowe sytuacje, mające miejsce lub mogące się realnie wydarzyć w pracy uczestników warsztatu.

Główne obszary projektów szkoleniowych:

kompetencje managerskie:

  • kierowanie zespołem (w tym sprzedażowym / usługowym / produkcyjnym)
  • komunikacja w zespole
  • zarządzanie zmianą
  • techniki skutecznego motywowania pracowników
  • trudne rozmowy z pracownikami
  • wyznaczanie pracownikom celów
  • prowadzenie rozmów oceniających
  • przygotowanie i prowadzenie wystąpień publicznych i prezentacji (wewnętrznych / zewnętrznych)
  • techniki i zasady skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników do zespołu
  • zarządzanie czasem
  • zarządzanie projektami

kompetencje handlowe:

  • profesjonalna obsługa klienta (detalicznego / instytucjonalnego / wewnętrznego)
  • techniki sprzedaży i negocjacji
  • techniki i narzędzia aktywizacji sprzedaży
  • trudne sytuacje w sprzedaży
  • pozyskiwanie klientów
  • zamykanie sprzedaży
  • rozmowy z klientami na temat zaległych płatności – miękka windykacja

kompetencje z zakresu komunikacji i budowania wizerunku:

  • komunikacja interpersonalna
  • komunikacja marketingowa
  • budowanie wizerunku osób / instytucji w mediach
  • współpraca redakcyjna z mediami
  • asertywność w komunikacji i budowaniu relacji
  • informacja i jej skuteczny przepływ w firmie

inne:

  • zarządzanie własnymi finansami
  • przygotowanie kandydata do procesu rekrutacji i selekcji
  • budowanie wizerunku pracownika w firmie.

Dotychczas zrealizowane projekty szkoleniowe obejmowały współpracę z klientami m. in. z następujących branż:

  • usługi: analityczno-doradcze dla sektora paliw, bankowe, DDD, hotelarskie, IT, konsultingowe, medyczne, rekrutacyjne, turystyczne, ubezpieczeniowe, usuwania odpadów i recyklingu
  • produkcja: elektrotechniczna i elektroniczna, galanterii metalowej, gier i aplikacji na telefony komórkowe, komponentów z tworzyw sztucznych, kabli, kostki brukowej, mebli biurowych, wody źródlanej i mineralnej, sprzętu przeciwpożarowego, słupów oświetleniowych, systemów ogrodzeniowych, wydobycie i dystrybucja paliw gazowych i płynnych
  • handel produktami z branży: elektrycznej, elektrotechnicznej, hydraulicznej, grzewczej, klimatyzacyjnej, tworzyw sztucznych
  • instytucje państwowe i wyższe uczelnie.

Korzyści z doskonalenia umiejętności i kompetencji z firmą NADIS

Organizacja profesjonalnego szkolenia czy coachingu przynosi widoczne korzyści nie tylko samym uczestnikom szkolenia, ale ma za zadanie w krótkim i w długim horyzoncie czasu wpłynąć pozytywnie na wyniki firmy, która inwestuje w swoich pracowników. Wśród podstawowych korzyści płynącymi z realizacji projektu szkoleniowego z firmą NADIS wymienić można:

  • nauczenie uczestników warsztatu konkretnych umiejętności, ważnych z punktu widzenia ich zakresów obowiązków oraz strategii pracodawcy
  • podniesienie kompetencji pracowników
  • zdiagnozowanie obszarów, które wymagają dalszej pracy i rozwoju u pracowników
  • nauczenie profesjonalnych zachowań i zasad, związanych ze specyfiką stanowiska i instytucji
  • praktyczny i warsztatowy charakter zajęć, wynikający z formuły prowadzenia szkoleń oraz wielkości grupy
  • bogate doświadczenie trenera w zakresie prowadzenia warsztatów, powiązane z wieloletnią praktyką w biznesie
  • wnikliwe i wieloaspektowe działania przedszkoleniowe, mające na celu precyzyjne zdiagnozowanie aktualnego poziomu wiedzy i kompetencji pracowników oraz pożądanych kierunków zmian w tym zakresie
  • raport poszkoleniowy, uwzględniający m. in. poziom motywacji, aktywność i stan umiejętności grupy oraz kierunki dalszego jej rozwoju
  • możliwość dopasowania konkretnych form podnoszenia wiedzy i umiejętności pracowników do szczegółowych rekomendacji z pogłębionego badania kompetencji w firmie.

 

NADIS Doradztwo i szkolenia Nowicka Agnieszka
ul. Czackiego 44, 51-607 Wrocław, REGON 021464275, NIP 896-115-99-93