SZKOLENIA I COACHING
Doskonalenie umiejętności i kompetencji pracowników to jeden z kluczowych czynników decydujących o sukcesie firmy czy instytucji. Dlatego szczególnie istotne jest, aby każda forma doskonalenia była ściśle dopasowana do potrzeb i możliwości grupy docelowej oraz by w maksymalnie szerokim stopniu miała charakter praktyczny.
Firma NADIS Doradztwo i Szkolenia umożliwia udział w szkoleniach zamkniętych i otwartych oraz organizację coachingu dla pojedynczych osób lub małych grup.
Szkolenia prowadzone są w zespołach do 15 osób i mają charakter warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy nowe techniki i zagadnienia mają okazję przećwiczyć w zadaniach i symulacjach, otrzymując wnikliwą indywidualną informację zwrotną od trenera.
Realizacja i przebieg szkolenia zamkniętego
Każdy projekt szkoleniowy prowadzony jest w ścisłej współpracy z Klientem, który zainteresowany jest doskonaleniem kompetencji w swojej firmie. W oparciu o autorskie metody prowadzona jest wieloaspektowa diagnoza przedszkoleniowa, dzięki której możliwe jest przygotowanie materiałów szkoleniowych, dopasowanych do potrzeb i specyfiki Klienta. Ćwiczenia i symulacje, przeprowadzane w trakcie szkolenia, przygotowywane są w oparciu o przykładowe sytuacje, mające miejsce lub mogące się realnie wydarzyć w pracy uczestników warsztatu.
Główne obszary projektów szkoleniowych:
kompetencje managerskie:
- kierowanie zespołem (w tym sprzedażowym / usługowym / produkcyjnym)
- komunikacja w zespole
- zarządzanie zmianą
- techniki skutecznego motywowania pracowników
- trudne rozmowy z pracownikami
- wyznaczanie pracownikom celów
- prowadzenie rozmów oceniających
- przygotowanie i prowadzenie wystąpień publicznych i prezentacji (wewnętrznych / zewnętrznych)
- techniki i zasady skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników do zespołu
- zarządzanie czasem
- zarządzanie projektami
kompetencje handlowe:
- profesjonalna obsługa klienta (detalicznego / instytucjonalnego / wewnętrznego)
- techniki sprzedaży i negocjacji
- techniki i narzędzia aktywizacji sprzedaży
- trudne sytuacje w sprzedaży
- pozyskiwanie klientów
- zamykanie sprzedaży
- rozmowy z klientami na temat zaległych płatności – miękka windykacja
kompetencje z zakresu komunikacji i budowania wizerunku:
- komunikacja interpersonalna
- komunikacja marketingowa
- budowanie wizerunku osób / instytucji w mediach
- współpraca redakcyjna z mediami
- asertywność w komunikacji i budowaniu relacji
- informacja i jej skuteczny przepływ w firmie
inne:
- zarządzanie własnymi finansami
- przygotowanie kandydata do procesu rekrutacji i selekcji
- budowanie wizerunku pracownika w firmie.
Dotychczas zrealizowane projekty szkoleniowe obejmowały współpracę z klientami m. in. z następujących branż:
- usługi: analityczno-doradcze dla sektora paliw, bankowe, DDD, hotelarskie, IT, konsultingowe, medyczne, rekrutacyjne, turystyczne, ubezpieczeniowe, usuwania odpadów i recyklingu
- produkcja: elektrotechniczna i elektroniczna, galanterii metalowej, gier i aplikacji na telefony komórkowe, komponentów z tworzyw sztucznych, kabli, kostki brukowej, mebli biurowych, wody źródlanej i mineralnej, sprzętu przeciwpożarowego, słupów oświetleniowych, systemów ogrodzeniowych, wydobycie i dystrybucja paliw gazowych i płynnych
- handel produktami z branży: elektrycznej, elektrotechnicznej, hydraulicznej, grzewczej, klimatyzacyjnej, tworzyw sztucznych
- instytucje państwowe i wyższe uczelnie.
Korzyści z doskonalenia umiejętności i kompetencji z firmą NADIS
Organizacja profesjonalnego szkolenia czy coachingu przynosi widoczne korzyści nie tylko samym uczestnikom szkolenia, ale ma za zadanie w krótkim i w długim horyzoncie czasu wpłynąć pozytywnie na wyniki firmy, która inwestuje w swoich pracowników. Wśród podstawowych korzyści płynącymi z realizacji projektu szkoleniowego z firmą NADIS wymienić można:
- nauczenie uczestników warsztatu konkretnych umiejętności, ważnych z punktu widzenia ich zakresów obowiązków oraz strategii pracodawcy
- podniesienie kompetencji pracowników
- zdiagnozowanie obszarów, które wymagają dalszej pracy i rozwoju u pracowników
- nauczenie profesjonalnych zachowań i zasad, związanych ze specyfiką stanowiska i instytucji
- praktyczny i warsztatowy charakter zajęć, wynikający z formuły prowadzenia szkoleń oraz wielkości grupy
- bogate doświadczenie trenera w zakresie prowadzenia warsztatów, powiązane z wieloletnią praktyką w biznesie
- wnikliwe i wieloaspektowe działania przedszkoleniowe, mające na celu precyzyjne zdiagnozowanie aktualnego poziomu wiedzy i kompetencji pracowników oraz pożądanych kierunków zmian w tym zakresie
- raport poszkoleniowy, uwzględniający m. in. poziom motywacji, aktywność i stan umiejętności grupy oraz kierunki dalszego jej rozwoju
- możliwość dopasowania konkretnych form podnoszenia wiedzy i umiejętności pracowników do szczegółowych rekomendacji z pogłębionego badania kompetencji w firmie.